Aloha Dziku! Zostań Partnerem największego w Polsce festiwalu sportowo-muzycznego

20-23 sierpnia 2020, Kotelnica Białczańska

#AlohaDziku

15000

WSZYSTKICH UCZESTNIKÓW

7

Dystansów

5000

BIEGACZY

4

Wydarzeń w 2020

Chcesz wspólnie z nami tworzyć wydarzenie i realizować swoją strategię marketingową?


Festiwal Hunt Run to doskonała okazja do zaprezentowania firmy, promowania marki, produktu czy usługi wśród aktywnych osób. W ramach kampanii promującej Festiwal oraz w trakcie wydarzeń realizują Państwo działania product placement, employer branding czy CSR, docierając do kilku tysięcy osób z całej Polski.
Działania na rzecz Sponsorów i Partnerów realizujemy w następujących etapach:
  • wspólne ustalenie strategii komunikacji
  • prowadzenie kampanii promocyjnej kanałami Biegu Firmowego (kampanie digital + media + outdoor)
  • działania marketingowe podczas eventu

Jeżeli są Państwo zainteresowani współpracą prosimy o kontakt pod adresem karolina.cielebak@huntrun.pl – przygotujemy dla Państwa dedykowaną propozycję.
Zobacz przykład w praktyce - Farma Świętokrzyska
Problem: jak dotrzeć do rodzin i uświadomić im potrzebę zdrowego odżywiania? Cel: pokazanie się jako marka społecznie odpowiedzialna, która pomaga rozwijać nawyki zdrowego odżywiania wśród rodzin. Od początku swojego istnienia Farma Świętokrzyska dostrzegała problemy społeczne związane z odżywianiem i aktywnością u swoich klientów. Jako marka promująca wartości rodzinne i zdrowy tryb życia postanowiła zaangażować się w edukację na temat zdrowego odżywiania poprzez uczestnictwo w Hunt Run. Podczas wydarzenia mieli okazję nie tylko porozmawiać z ponad 400 rodzinami, ale i poprzez nasze kanały marketingowe dotrzeć do setek tysięcy matek, i ojców w całej Polsce ze swoim komunikatem, i ofertą. Poprzez zdjęcia, materiał video z imprezy i zebrane opinie wśród uczestników znacząco poprawili swoją rozpoznawalność wśród Polaków oraz sposób postrzegania marki przez klienta.
Na naszych imprezach uczestnicy mogli nauczyć się jak robić popularne dziś zielone szejki z jarmużu i bananów, i jaki wpływ takie jedzenie ma na ich organizm. Dodatkowo odwiedzający mogli posłuchać wykładów organizowanych przez przedstawicieli Farmy oraz poznać ofertę sklepu online przez ulotki umieszczone w pakietach startowych. Farma Świętokrzyska aktywnie zareagowała na potrzebę edukacji na temat zdrowego odżywiania na rynku i poprzez sponsoring naszego wydarzenia wsparła naszą misję integrowania ludzi z pasją z naciskiem na rodziny. Dziś jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek dostarczających produkty ekologiczne w Polsce. Współpracuje m.in z takimi sklepami jak Kaufland, Lidl czy Carrefour.

Opinie partnerów:

Najważniejsze liczby

12 000 biegaczy w 2020
Biegi z przeszkodami na 6 dystansach
Imprezy muzyczne w piątek i sobotę
4 strefy tematyczne - Kids, Chill, Festiwalowa, Gastro
1 020 000+ wyświetleń aftermovies na Youtube od 2014
5100+ aktywnych członków na grupie
Łącznie 621 drużyn z czego 248 firmowych
Ponad 2 300 000+ wyświetleń filmów na Facebooku w 2018

Współpracowaliśmy pomogliśmy

Mówili o nas w:

Skontaktuj się z nami!


Zadzwoń do Aleksandra: (+48) 606 657 472
Napisz do Aleksandra: aleksander@huntrun.pl
Lub wypełnij formularz, a my zadzwonimy do Ciebie

Wydarzenia
Hunt Run Kotelnica
Hunt Run Kielce
Hunt Run Radom
NINJARUN Warszawa by Hunt Run&OSPRO
Poprzednie edycje
FAQ
Opinie
Regulamin
Polityka prywatności
WSPÓŁPRACA
Sponsor/Partner
Wolontariusz
Media
Partnerzy 2019
ZNAJDŹ NAS TUTAJ
Blog
Facebook
Grupa na Fecebook'u
Instagram
Youtube