P24 NOW

 

 

Kupujesz ale nie płacisz od razu. Możesz zapłacić nawet do 54 dni.
Zamawiasz jak zwykle w sklepie internetowym. Lecz możesz zapłacić nawet do 54 dni po złożeniu zamówienia. Bez żadnych dodatkowych kosztów, podawania karty i rejestracji.

Jak to działa?
Składając zamówienie wybierasz opcję „Zapłać z P24NOW”
Podajesz nam swoje podstawowe dane, a P24NOW płaci za Ciebie rachunek
Otrzymujesz swój bilet.
Masz 30 dni od złożenia zamówienia na zapłatę. Czadowo co?

Jakie są korzyści z takiego rozwiązania?
Wygoda jeżeli chcesz np. przyjechać z drużyną. Zamów teraz, a zapłać wtedy jak wszyscy się z Tobą rozliczą. Macie na to 54 dni.
Nic Cię to nie kosztuje. Nie pobieramy dodatkowych opłat i nie potrzebujemy danych Twojej karty kredytowej. Nie musisz się rejestrować
Większa elastyczność. Masz 54 dni bez opłat.
Możesz skorzystać z kodu rabatowego lub promocji nawet jak w danej chwili nie możesz dokonać zakupu. Po prostu składasz zamówienie, korzystasz z rabatu, a płacisz kiedy masz możliwość.

FAQ
Czy muszę podać dane swojej karty kredytowej/debetowej?
Nie. Do skorzystania z płatności P24NOW wystarczą podstawowe informacje podane w formularzu rejestracyjnym. Dostęp do panelu Klienta ze wszystkimi informacjami na temat zamówienia otrzymasz za pomocą kodu SMS, wysłanego na podany przez Ciebie numer telefonu.

W jaki sposób płacę za zamówienie?
Możesz zapłacić przelewem, dokonać płatności kartą lub przekazem pocztowym – jak Ci wygodniej. Numer konta do wpłaty otrzymasz mailem wraz z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Dla Twojej wygody udostępniamy panel Klienta – nie masz obowiązku logować się do niego, ale możesz. Tam masz bieżący podgląd wszystkich ważnych informacji.

Czy to jest bezpieczne? 
Tak, wszystkie płatności są realizowane w ramach szyfrowanego połączenia, a Ty nie podajesz żadnych danych dostępowych do swojego konta.

Czy to coś kosztuje? 
Nie. Korzystając z płatności P24NOW w ciągu 54 dni zapłacisz tylko tyle, ile wynosi wartość zamówienia – bez dodatkowych opłat. W przypadku spłaty w ratach, Ofertę dla Ciebie prezentujemy w podsumowaniu mail, Umowie, w panelu Klienta. Nie musisz decydować od razu.

Co, jeśli nie zapłacę w ciągu 54 dni?
Nie martw się, nic się nie stanie. Twoja płatność zostanie automatycznie rozłożona na 4 wygodne raty.

Co się stanie, jeśli zwrócę zamówienie? 
Po prostu nie zapłacisz. Twoja transakcja zostanie anulowana w naszym systemie.